« Home | 懺悔 » | 種瓜得瓜 » | 傷害、背叛、欺騙、 » | 浪子回頭 » | 臨急抱神腳 » | 應許 » | 剛強勇敢 » | 名師指引 » | 感動 » | » 

Thursday, October 13, 2005

好的安排

是你的安排嗎
你看見我的真正需要
你知道我渴望做好每一個job
奈何時間不充裕
你見我已經作好最好安排
所以你也給我最好的鋪路
讓我有時間找新的故仔
也讓我可以休息及工作中得到平衡
謝謝你
 

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Add a comment

 

About me

  • I'm jac
  • From Kowloon/Kwun Tong, Hong Kong
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates