« Home | 種瓜得瓜 » | 傷害、背叛、欺騙、 » | 浪子回頭 » | 臨急抱神腳 » | 應許 » | 剛強勇敢 » | 名師指引 » | 感動 » | » | 聽到禱告的 » 

Thursday, October 13, 2005

懺悔

我要懺悔
我以後所有工作也要向她問個清楚
 
我就是永遠放不開驕傲的心
或是我跟她心病太重了
 
我要解決這個問題

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Add a comment