« Home | 傷害、背叛、欺騙、 » | 浪子回頭 » | 臨急抱神腳 » | 應許 » | 剛強勇敢 » | 名師指引 » | 感動 » | » | 聽到禱告的 » | 破碎我一切 » 

Wednesday, October 12, 2005

種瓜得瓜

當我以為自己對事情的結果好壞不再重視時
原來我還會因一句讚美而開心而奮發
 
但願我繼續有力完成我其他的工作
謝謝
 
以及記得懇切禱告

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Add a comment